NK 2014

21-06-2014 00:00

Zoals jullie weten ben ik in april overgestapt naar Sv Pax Haarlemmermeer. Het was een grote stap maar voor mij noodzakelijk. Ik heb het nu prima naar mijn zin en train weer met heel veel plezier. 

In het weekend van 21 t/m 23 juni heb ik meegedaan aan de NK in het Sportpaleis Ahoy. Het was mijn 2e NK en voor mij de eerste keer om in zo'n mooie grote hal te staan, het was heel spannend allemaal. Op vrijdag hadden we podiumtraining en die ging best goed. Zaterdag was de meerkamp en was best zenuwachtig. Ik begon op balk en had een val met flik loop en een wiebel met wissel half. Ik scoorde 11.767. Op vloer deed ik voor de 2e keer mijn nieuwe oefening met nieuwe elementen en ook hier ging het niet foutloos. Ik viel met anderhalf schroef schroef (11.367). Sprong ging wel heel goed. 1e Sprong was overslag hoek half (13.750) en tweede was overslag hoek (13.350). Brug ging niet lekker en haalde een 10.000. Ik eindigde op een 10e plaats en was absoluut niet tevreden. Ik had mij wel gekwalificeerd voor sprong, waar ik zondag een zilveren medaillie voor haalde. Daar was ik super blij mee.