Fame Open Deventer 2011

24-06-2011 00:00

Lokatie: Sporthal de Scheg te Deventer. Dit jaar doen er verschillende landen mee zoals:  Jordanië, Hongarije, Slowakije, Tsjechië, Duitsland en België. Er zijn ook Nederlandse clubs zoals de Hazenkamp Nijmegen, Dynamo Roosendaal etc...en natuurlijk doen ook de meisjes van SVOD mee. We moesten vrijdag 24-06 om 14:00 uur aanwezig zijn om daar te trainen. Ik vind de toestellen daar niet zo prettig. Heb nu beetje last van mijn voet….de mat was hard.  

25-06-2011 We moesten pas om 13:00 uur in de hal zijn, dat was wel lekker. We zijn na het ontbijt nog even het Centrum van Deventer in geweest.  Om half 2 begon het grootinturnen. Op elk toestel een kwartier trainen. Om 15:00 uur is de wedstrijd begonnen. Ik ben op brug begonnen. Het was een leuke ontspannen wedstrijd. Ik was niet zoals op het NK zenuwachtig.  Op zich ging het wel goed behalve op balk, ben er afgevallen, bleh. Ik ben 4e geëindigd, (als ik niet gevallen was van balk) was ik 3e (had niet veel puntenverschil met 3e plaats)….jammer maar ik heb me wel op 3 toestellen gekwalificeerd ( brug, sprong en vloer. Jippie…


26-06-2011


Ook vandaag moesten we pas om 13:00 uur aanwezig zijn en begon de wedstrijd pas om 15:00 uur.  Ik heb zilver op sprong en brons op vloer. Yeeeaaaaaaaahhhhhh!!!!! Dit was een leuke wedstrijd om het seizoen mee af te sluiten. 


Nu nog 1 x trainen en donderdag eindelijk op vakantie.