NK 2011 Heerenveen

15-06-2011 00:00

Ik zou dit jaar geen wedstrijden doen maar omdat het zo goed gaat ben ik toch ingeschreven voor het NK. Dit wordt mijn allereerste wedstrijd voor Pro Patria.  Ik ben door alle rondes en mag meedoen aan de NK. Tijdens de laatste voorronde kon je je kwalificeren voor toestelfinale en ik ben door op toestel sprong...yesssss.

Op vrijdag 17-06-2011 hebben we podiumtraining in Heerenveen. We beginnen daar om 14:45 uur. De training gaat goed.Wij verblijven in Hotel Haje in Joure. Kim verblijf daar ook met haar ouders, gezellig. Na de training zijn we ook bij Hesters geweest waar ik 2 hele mooie turnpakjes heb gekocht van het merk Moreau. Één pakje trek ik aan voor toestelfinale sprong.

Op zaterdag 18-06-2011 is de meerkampfinale. Ik ben wel heel zenuwachtig. Het tijdschema ziet er alsvolgt uit: 

  •  09:30 uur inturnen- 11:00 uur NK van start!\
  • 13:00 uur prijsuitreiking

Ik turn nog niet hele moeilijke elementen maar ik mag zeker tevreden zijn. Ik ben als 16e gëindigd. 

19-06-2011 Toestelfinale Sprong. Ik zit in ronde 3 en moet pas aan het einde van de dag. Dat is minder maar het gaat gelukkig goed en eindig op een mooie 4e plaats. Ik ben echt super blij. Nu weer verder trainen want volgend weekend doen we mee met het Fame Open. 






 Foto: Turnsupporter